17 augusti 2013

Vår nya brödlåda

Härliga lördag! Vad skönt det känns med veckoslut. Har haft mycket att göra under veckan som gått och det känns som om jag inte alls haft tid för hemmet. Har gjort små omändringar i hemmet under veckan och nu återstår det att städa efter allt. Ett skåp har flyttat, en hylla i badrummet har bytts ut mot en annan. Inget stort. 

Kommer ni ihåg korgen jag loppade på försommaren? Med  "gångjärn" och "lås" av läder ?


Den fick sig ett par lager med vitfärg och fungerar nu som brödlåda i vårt kök! Mycket praktiskt och fint.
Har ännu ett stort projekt som står ute på terrassen och väntar på att fixas upp. Få se om jag hinner ta itu med det innan första snön faller ;).


I kväll blir det  k r ä f t o r  med härliga vänner!

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!