9 augusti 2013

Liten & Stor

Under sommaren har min skoläst-samling utökats med en liten söt barnläst. 
Nu finns det tre stycken i samlingen. En liten barnläst, en stor vuxenläst samt en i metall. Den av metall fungerar nu som dörrstopp. Samtidigt praktiskt som fint.


Idag är första jobbveckan avklarad, visst har det varit stökigt och råddigt men samtidigt har veckan gått väldigt fort. I helgen skall jag på inredningsuppdrag, en balkong skall inredas mysigt till höst och därefter fotograferas till en artikel jag har på gång. Resten av helgen skall jag ta igen mig. Har nämligen nästan alla kvällar i veckan varit på språng-





Önskar er alla som kikar in här en härlig fredagskväll med massor av mys...
Mannen är ute på stan och firar en arbetskamrats födelsedag så jag skall mysa med barnen.
Tänd lite ljus- det tänker jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!