29 augusti 2013

Kök

Idag är det kök som gäller. Dvs det är denna torsdags tema hos Fabriken
Köket är det ställe jag pysslar mest i , där fixas det mest till och där gillar jag att ha det mysigt - opraktiskt men mysigt!


Är usel på att laga mat så det behövs inte mycket yta i mitt kök. 
För mig är det viktigare att det känns gemytligt och hemtrevligt. 
Tycker om att ha vackra saker framme trots att de är i vägen, saker som står framme fast de aldrig används.




Gillar mitt svarta matbord, har inte ångrat för en endaste minut att jag målade det svart. 
Nu när jag äntligen fick den svarta lampan köpt- är jag nöjd. 
Ännu nöjdare skulle jag vara om borde oftare var lika tomt som det är på bilden...   ;)


Mera köksbilder hittar du 
när du klickar in dig hos Fabriken.

Svara gärna på bloggenkäten som du hittar högst uppe till höger.

3 kommentarer:

  1. Det svarta bordet är faktist ganska så häftigt.
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Jättefint kök ni har!
    Verkligen mysigt :)

    SvaraRadera
  3. Ditt äggskåp är nog så kiva!
    Var har du kommit över det, loppis?

    Ha en skön fredagskväll
    Monica

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!