21 november 2013

Lucky me

Igår när jag kom hem väntade ett paket på köksbordet. Det var min vinst som jag hade turen att vinna inne hos Blomsterdesign. Den är så fin och jag har länge spanat in en liten fiffig förvaringslåda som denna. Vilken tur jag hade som vann en nu! 

The plant guidebook 1892
En härlig förvaringsask i zink som är gjord som om det vore en bok. Kommer att ha så mycket användning för den.  Kika gärna in på www.blomsterdesign.net för där finns mycket fint till inredning och design.



Minä onnellinen, voitti tämän hienon sinkkisen säilytyslaatikon Blomsterdesignin arvonnassa. Olenkin kauan halunnut juuri tän mallisen piilopaikan ja nyt menin voittamaan yhden. Mahtavaa.  Käykää toki katsastamassa ihanan verkkokaupan, www.blomsterdesign.net , jossa paljon kaunista sisutukseen .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!