18 november 2013

Snart lillajul

Ny vecka igen och det är faktiskt bara två veckor till lillajul. Då skall det bli några lillajulsfester och en födelsedag. Lilla julen är definitivt startskottet till att börja julpynta riktigt ordentligt. Eller...?
Till lillajul blir det även utlottning här på bloggen så det gäller att hänga med ..


Uusi viikko alkoi taas ja nyt on kuulkaas ainoastaan kaksi viikkoa pikkujouluun . 
Pikkujouluksi on luvassa parit pikkujoulut ja syntymäpäivä. Pikkujoulu on merkki siitä että voi oikeasti aloittaa joulukoristelun, onhan..? Pikkujouluksi on myös luvassa arvonta täällä blogissa joten kannattaa pysyä mukana...


Ciao!

2 kommentarer:

  1. Javisst går startskottet för pyntandet vid lilla jul :) Så roligt det ska bli att få plocka fram adventsljusstakar och stjärnor!

    SvaraRadera
  2. Hmm... nu blir jag nyfiken! Lillajul det är något jag inte hört talas om tidigare. Du får gärna berätta mer :)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!