11 november 2013

Uppmaning till familjen

Min härliga vitpenna som jag skaffade från Granit har redan varit i användning. Fick för mej att testa den på våra fula kakel i köket. Hittade en fin vers som jag tyckte passade perfekt just här vid diskhon:

" All your fine words and all your good wishes
will never replace your help with the dishes"

Det fanns en svartpenna också och den kunde ju vara kul att ha för text på tex vitvaror, vita kakel och annat. Skall bums skriva ner den på min uppköpslista!



Valkoinen kynä jonka ostin Granitista on jo ollut ahkerassa käytössä. Kokeilin ne meidän rumiin keittiönkaakeleihin ja sattumalta löysin kivan runopätkän jonka kirjoitin tiskialtaan ylle. Kaupassa olikin samanlainen musta kynä, jonka kanssa voisi olla hauskaa esim keittiökoneiden taikka valkoisten kaakeleiden kanssa. Pitää heti kirjoittaa ylös ostoslistalle...!


Ha en fin start på den nya veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!