22 januari 2014

DAGENS UPPKÖP

Efter jobbet var jag och hämtade två 58 cm höga lampfötter som jag hittade på nätet. Det hörde egentligen röda skärmar med men dem skall jag nog inte använda. Satte dit en gammal skärm bara så att jag fick se hur de såg ut. Fint, gillar den glansiga metallfoten!
 


Var även en sväng till Tiimari som i morgon har sin sista dag- sedan är det slut med dem. De har under en längre tid haft reor som 3 till priset av 2, sedan blev det -40% och idag var det "fyll hela påsen för 10 e ". Kom hem med en enorm plastpåse fullsmockad med grejjer; dubbla- och enkla kort, papper, påskgräs, band, metallträd, serveringsfat i våningar, skålar, ljusstakar, lösnäsor, funny glasses-glasögon, fjädrar, oasisar i olika storlekar och former, penaler, pärmar,sisal, dekorationsbollar i pärlemor-- ja allt tänkbart.
När jag kom hem räknade jag på skoj ut vad normalpriset skulle ha varit för allt som fanns i min påse, det blev 413 euro. Inte dåligt, nej!



Gick ännu via butiken och snodde snabbt som attan åt mej januarinumret av Jeanne d ´Arc Living som jag bara älskar. Nu blir det bastu ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!