11 januari 2014

ORDLEK PÅ WC

Har en större mängd svarta bostäver i olika fonter- har använt en del av dem men de resterande har legat i en hög i en låda. Nu plötsligt började det klia i fingrarna och jag kände att jag bara MÅSTE klistra upp dem. På gästtoaletten! Hatar väggarna där, de är så fula att stirra på. Alla väggar är klädda med kakel från golv till tak . De är helt i bra skick men kakel är inte i min smak precis. I varje fall inte på fyra hela väggar.





Ingen mening med dem, men nu kan man ju sitta på toan och hitta på ord av dessa bokstäver. 
TAK-NOS-VAK-BOM-SMED

Månne det blir några längre ord?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!