16 januari 2014

I JUST LOVE WHITE

Ja, som ni kanske märkt vid det här laget, gillar jag v i t t 
Inte bara i inredningen utan i nästan allt. Det må vara kläder, blommor eller ja.. telefoner. Fick en  ny telefon för en tid sedan. Man skulle ju kunna tro att mannen vid det här laget känner mig - men nej! Han kom hem med en mobiltelefon med orange-rött skal. Do I have to tell you more?..


Råkade av en slump se på nätet ett vitt skal och -klick- så var det på väg hem. Så enkelt var det. Idag hade skalet kommit och nu sitter det på min mobil. Och jag är nöjd !


Skalet är dessutom lite mjukt, så jag hoppas att det lite bättre klarar av alla de stötar mobilen får då jag fäller den i marken.. och till mannens försvar: just denna mobil fanns inte att få med ett vitt orginalskal...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!