13 januari 2014

MITT LILLA PROJEKT

I går började jag med ett projekt jag aldrig ens borde ha tänkt på. 
Fick nämligen för mig att jag skulle ta bort två köks-skåpdörrar och ha alla våra koppar, vackert vitt porslin och glas vackert uppradade där på de öppna hyllorna ! Tömde alla skåp och drog bort hyllorna från ett annat skåp vilka jag skulle passa in i detta nya öppna skåp. Hela köket var i ett totalkaos. Såklart passade inte hyllorna in där jag ville ha dem så hela mitt projekt gick i stöpet.

Under trappan är det nu kaniner och Ikeapåsar - kul.... not !

Fick skåpen städade men har nu i stället flera Ikeakassar fulla med grejjer som jag vill bli av med. Dessa innehåller bara saker ur köket - gissa om jag ser fram emot igenomgången av de andra skåpen...
Hemma-Loppiset jag planerat ordna i vår , kanske blir av lite tidigare.....   ;)

Idag är det riktigt kallt, -12 visar det just nu, kyligt men härligt!

Kram!

4 kommentarer:

  1. Jag har oxå sysslat med att städa skåp. Skönt att minska på antalet prylar :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo skönt..fast jag är duktig på att bära hem en massa nytt u Samma takt..😄😄

      Radera
  2. Vilken otur! Här rensas det också för allt vad tyget håller. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt att hyllorna inte passade!

    Man blir genast lite nyfiken vad som finns i dom där påsarna med överblivna grejer =)

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!