10 januari 2014

EN GREN

Då jag hade min "återanvänd-gamla-böcker-period" testade jag på att laga ett band med små blad fasttejpade. Bandet snurrade jag sedan runt den vitmålade grenen som hänger i hallen. Resultatet blev "sådär" eftersom det var jättesvårt att snurra bandet så att bladen fördelades jämt över hela grenen. Men där hänger den kvar och banden sitter där likaså. Kanske jag tycker den blev fin sedan till våren.
Lite mer karaktär fick ju grenen nu..




Idag njuter vi av fredagskvällen. Minstingen har en kompis övernatten och jag sitter och planerar serveringen till morgondagens 18-årskalas. Sen blir det soffliggande..

*     *     *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!