15 mars 2009

Blommor och besvikelse


























Har slöat hela dagen. Hade tänkt pyssla med mina Tilda-grejjer men det blev inget. Var inte inspirerad alls. Gick ut med Max och hjälpte honom att göra en stor hyppyri (gupp) att skida över. Han har nämligen skida slalom !!! på vår gård. (nu är han i slalombacken ;)).
Fick huvudvärk och la mej på soffan och slötittade på tv. Min mamma kom på kaffe. Provsatte de nya stolarna och de fick godkänt av henne...
Sen lite melodifestival ! Buu svenska folket ! Hur kunde det gå såå snett? Ni som har så bra låtar alltid i Eurovisionen. Nu får vi allt se. Kanske Finland tom vinner över er. Vi har Waldos Pepole som representerar oss. Usch så jag blev besviken i går... Nåja..
Har gått runt och beundrat mitt städade hem och kan inte komma ifrån att jag älskar att ha blommor hemma.
Ny vecka i morgon. Emil skall med förskolan gå till skolan och bekanta sej med den. Börjar själv på måndagen 10 och slutar 17.30 så mormor hämtar Emil från dagis.
Ikväll blir det mys i soffan med Amazing Race.

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!