13 mars 2009

Fredagskväll med Så skall det låta


















Sitter i köket och väntar på att Så skall det låta skall börja. Har på eftermiddagen varit hos min mamma och hon hade köpt en plastmatta . Biten hon köpte var för lång så hon hade klippt av den. Fick den överloppsbiten ( skrotsamlare som man är) Har nu sprättar upp den blå/vit randiga mattan och skall virka en utematta (eller något annat) av plastbandet. Fotot är taget med webbkameran på min lilla vita. Kvaliteten är inte den bästa men lyckades inte hitta min kamera inför fotografeingen. I morgon skall jag åka och söka fyraHenriksdal- stolar från Ikea, samtidigt som jag kör J till stallet. Nu är alla bran duschade och klara för Så skall det låta. Skall själv även fixa mej klar och kanske laga något gott till oss.
Ha en skön kväll ni alla,