14 mars 2009

Sköna Lördag - nya stolar och Melodifestival


Vaknade i morse av att solen sken in genom fönstret. Tänkte genast att idag skall jag gå ut och hjälpa våren dvs. skotta bort snön på bakgården. Men innan jag hann ut var det mulet och hur tråkigt väder som helst. Åkte och förde Jenny till stallet och samtidigt sökte jag de nya stolarna till köket. Oh vad de är fina där de står i köket nu. Snart blir det lördagsstek och parisienn-potatisar och senare melodifestivalen och godis. Håller tummarna för Sarah Dawn Finer, Heat o Mums-Måns. Och hoppas att Caroline af Ugglas INTE i misstag heller vinner.

Kan ni hjälpa mej!!! Vart har stället där ni kan kommentera mitt inlägg försvunnit??? Hur får jag det tillbaka??? Snälla hjälp. Jag blir ju galen om jag inte får läsa era underbara kommentarer....

Ha det lika mysigt som vi,