10 februari 2009

Fina band till klockkorten på jobbet!











Hej!
Min vän Eya som har bloggen All my hearts, har fiffigt nog börjat göra dessa band till klockkorten/dörrkorten som endel använder på jobbet. Hon blev så le på de fula nylon banden som korten ofta hänger i. Hon gjorde ett åt sig själv och nu blev många intresserade på firman där hon jobbar. Förstår det. Om jag jobbade på ett sånt ställe där man använde dessa kort skulle JAG som kvinna mycket hellre ha ett av Eyas fina halsband hängande runt min hals.
Om någon nu blev sugen på ett så kan jag säja att hon gör sådana för 15 €. Ta kontakt med henne själv (på finska) eller via mej.
Är super flunssig, ögonen rinner och näsan likaså. Idag är det ju tisdag, betyder ridningsrumba för hela slanten. På kvällen dessutom ett Party Lite-party. Få se om jag orkar gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!