15 februari 2009

Strul med dator.... vändag samt VINNARE min utlottning

Hej och försenade vändagshälsningar!

Vår dator är helt galen. Jag fattar inte vad det är för fel på den. Den fungerar när alla andra är på den men sedan när mamma skall sätta sej vid datorn - nej, då funkkar den inte., Jovisst. Allt annat -UTOM bloggen...... på Fecebook kan jag sitta och annors med går det bra att surfa...men inte ATT BLOGGA.

Nu skall jag altså passa på att snabbt meddela vinnarna i min första lilla tävling ( så länge som allt fungerar ;) )

Efter att alla lappar var vikta fick de två älsta barnen fungera som fru fortuna. Resultatet blev följande:

Vinnaren av boken blev ; Maria med bloggen Marias stil
Vinnare av två vita hjärtan blev ; Lotta med bloggen Lottas hem

GRATTIS ! Maila mej era adresser så kommer det ett brev med posten.

Skall nu gå ut och skida med M. Här är ett soligt underbart vinterväder - 5 grader. Suveränt skidväder. Har tyvärr inte kunnat kika in hos er under fyra, ja 4-4-4-4 dagar. Jag riktigt saknar er.. vet ju inte alls vad ni sysslat med, hemskt! Har nämligen varit hemma med febriga E torsdag och fredag och inte kunnat blogga. Men i morgon är det måndag och trots att resten av familjen är på sportlov skall jag jobba (lite i alla fall). Då skall jag kolla in hos er. Det kommer att ta flera timmar men who cares:::
Jag försöker skriva mer ikväll ännu om datorn så vill.
Ha det så bra idag,


3 kommentarer:

  1. Grattis till de lyckliga vinnarna!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er som vann!!!

    Ja har man data strul så man inte kommer till bloggen så blir man sjuk helt enkelt.Hoppas det löser sig!Kram!

    SvaraRadera
  3. Va?? Jag vann!!!!! Jippi!! :)
    Tack!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!