7 februari 2009

På gång hos oss

Härligt vinterväder. M var i skolan idag och J är på stallet. E har lekt i sitt rum efter att datorn började strula och han måste sluta. Nu äntligen har pappa vår fixar den så vi skall hoppas att den funkkar nu när jag skall sätta in några bilder.
















Nu ni ser vad som händer i köket. JO det är full målning - av vitt. Med penseln i högsta hugg målas både en stor spegelram samt tavelramar. Spegeln skall upp i övre våningen . Tänkte även testa på att måla text på plankor. Få nu se vad det bli. I går skrev jag att det under veckoslutet skall börja visa er vårt hem. Måste fundera vilket rum jag skall starta med.Pojkarna skidar ute. Eller de kom redan in. Orsaken vad att storebror skrattar när lillebror faller och att lillebror slog storebror med staven i huvudet ( dock i misstag men dock! )


















Alltid slutar det på samma sätt. Jag som hade hoppats att de skulle ha varit ute några timmar..suck!Idag blir det då Melodifestival. Måste gå till butiken och köpa lite godis att mysa med.


1 kommentar:

  1. Visst blir allt fin med vit målar färg. det tar bara sån himla tid.Själv har jag hållit på i två år och förändra vårt hem och har mycket kvar...Pulpeten tyckte jag int om då min man kom hem me den men nu är den mer än ok.
    Carina

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!