22 februari 2009

Rundvandring del 3 - Vardagsrum

Hej! Har stridit med datorn igen. Äntligen fick jag den att fungera och nu kunde jag kika in hos er. Här kommer genast några foton, den här gången från vårt vardagsrum som ni tidigare redan sett helhetsbilder ifrån.

Måste oxå snabbt visa några foton som vi tog igår då vi var på isen och skrinnade. Här i närheten finns en större sjö där vi sommartid brukar bada och njuta av solen. På vintern finns det underbara skidspår och nu även en fin plogad bana på isen där man på egen risk får skrinna. Tyvärr blåste det lite , men roligt var det.


Fotona är fixade med Picnik som är ett helt suveränt program. Det är sååå roligt och sitta och grejja med det.
Vet ni en hemsk sak som hände !!! Jo, jag ordnade ju en liten tävling då jag haft 2000 besök på min blogg. Sakerna som jag lovade lotta ut var boken och de två vita hjärtana. Jag var ju så fiffig att jag gömde undan dem , så att ingen klåfingrig "typ" skulle rita något på dem, lägga en kladdig karamell eller dyl på den. Nå, i veckan när jag skulle posta paketen , hittade jag inte dem. Hade totalt glömt bort vart jag gömt dem. Typiskt va? Fiffig när man är ;). Nå, mitt på natten kom jag plötsligt på vart jag satt dem . Så idag blev de postade till vinnarna.

Det var allt för idag,

3 kommentarer:

  1. Fina bilder från ditt vardagsrum! Jag har också en utlottning på gång... får hoppas att jag inte slarvar bort vinsten sedan... :)
    Tror du gillar vinsten!
    Kram S.

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka härliga ord på väggen.
    Vinterbilderna såg mysiga ut!

    Ha det bra, kram Lena

    SvaraRadera
  3. Fina ord på väggen. Vart har du hittat dem tro?? Mysiga bilder. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!