15 april 2009

Borta bra men hemma bäst



Hej på er alla!
Hemma igen efter en trevlig Sverigeresa. Vi hade det riktigt roligt. Det är så sällan man nuförtiden är alla, hela familjen tillsammamns 24 h/dygnet. Men kul var det.
Vi åt gott, sov gottt ( förutom lite skakande och brummande emellanåt. ;) ). Pojkarna var och simmade på båten och vi flickor strosade runt i taxfreen och njöt med trötta fötter i hytten.
I Stockholm gick vi som planerat omkring i Gamla stan, hittade små ljuvliga affärer som vi kikade in i. Även Indiska och affären som har Sience & Fiction- böcker, spel och figurer stod högt på listan. Emil köpte en ful figur från WoW = War of Worldcraft och Jenny hittade den sista boken från filmen Twilight , som hon ännu sakanade...
Vädret var inte så varmt som jag hade hoppats. Först när vi på eftermiddagen kom till båten igen, började den skina.
Men hur som helst så var det en lyckad resa.
I morgon blir det efter ett tag igen JOBB. Var faktiskt senast på jobb för exakt en vecka sen, på torsdagen.

Kram,

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Det är evigheter sedan jag senast var i Stockholm. Längtar dit!
    Ha en bra arbetsdag efter långledigt!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Tervetuloa takaisin kotiin!
    Mukava, että matkanne meni hyvin.
    Nähdään ja jutellaan lisää.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!