13 april 2009

Stockholm here we come!




Hoppas ni alla haft en fin påskhelg. Vi har haft så mycket program att det nu skall bli riktigt skönt att åka lite bort. Här packas det väskor och sista tvättmaskinen rullar för fullt. Om några timmar åker vi och vi hoppas alla att vädret i Stockholm är lite varmare än här i Finland för tillfället ;).. Vi har beslutat oss för att bara vara i Gamla Stan och bekanta oss med de små butikerna, cafeer samt små fina restauranger. När vi inte orkar mer, går vi tillbaka till båten. Där blir det simning osv för barnen.

1 kommentar:

  1. Stockholm, vad härligt!!! Ryms jag med i en kappsäck??
    Nä, skämt åsido. Jag önskar er en riktigt skön resa! Njut av den härliga Gamla stan och det sköna sommarvädret i Stockholm!
    Kram Sabina

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!