2 april 2009

Populära stämplar förgyller min värld

Dagens andra inlägg.
Köpte stämplarna som det talats om på bloggarna den närmaste tiden. Oj vad det har stämplats... på Ikea hittade jag stenpåsar för 75 cent. Gissa om jag köpte dem?? Nu finns det ord och uttryck i hela huset. Här kommer några av dem:






Även lite påskpynt har blivit gjorda. Köpte lite vita fjädrar som så småningom skall få hitta sina platser inför påsken. Tycker nämligen inte om gult, så det får bli vitt i stället. Oxå lite grönt.



Hittade ännu ett foto som jag tog på mässan, minns inte om jag visade det tidigare. Men kolla här, vad tufft och mysigt!!! En sån skulle jag vilja ha. Tyvärr tar den ganska mycket plats så man får nog ha en rätt så stor terass. Men wow - där skulle jag (och resten av familjen förmodar jag) vilja ligga och masa mej hela sommaren.

Nu skall jag gå i duschen och sen blir det Will & Grace och Friends.

Ha det så bra tills nästa gång ,

Kram,


3 kommentarer:

  1. Kivoja kiviä.Teetkö mullekin pari - kiltti.
    Pidän huomenna vapaata ja järjestelen Emilian synttäreitä.

    SvaraRadera
  2. Det var fiffigt att stämpla på stenar, ser riktigt trevligt ut! Jag blir så avis på er i södra F. som har nära till Ikea. Det finns så mycket trevligt och billigt där!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  3. Hihi, nu har du varit med i tävlingen 3 ggr, men ju fler gånger man är med, desto större chans ;).
    Finfina stenar har du gjort, jag måste nog skaffa de där stämplarna jag också!
    Jättesöta påskgrejor också!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!