17 april 2009

Zink, Ikea & Martha Stewart

Hej på er alla där ute i bloggarna!
Har inte hunnit med bloggandet på några dagar. Konstigt nog har all must varit som bortflugen.
Sitter och funderar på vad som skall ske i helgen. Skulle vilja hinna med lite inredning oxå.
Skall flytta på ordningen i vissa rum eller rättare sagt sätta några saker på nya platser.
Tittade på jobbet lite på inspirationsbilder och hittade en från Martha Stewarts kök. Oh, om man skulle ha utrymme för ett sådant skåp i köket. Tänk vad behändigt att ha allt på samma ställe.



Foto: Martha Stewart Living

Hittade även massor med fint på Ikea. Borde åka dit ett slag för att skaffa lite sommarsaker. Speciellt dynorna är ju super mysiga. Skulle också vilja ha kryddorväxter i mängder. Ikea säljer Lavendel som man ju kanske köper för doftens skull men måste skaffa lite örter med.
Idag är det fredag och det skall bli flickträff kl 18. Idag skall vi träffas hos en kompis som bor här i samma stad, så det blir inte nån lång väg...




Är sååå zinkgalen för tillfället. Zinkämbar och baljor av olika slag passar så fint till inredningen. Nu kan man ju oxå plantera i dem och kunna njuta av dem ute på terrassen oxå. Hoppas det blir ett skönt veckoslut. Skulle vilja öppna grillsäsongen. Men kanske inte riktigt ännu för...Vet ni vad - I morse när jag kom till jobbet så snöade det.! Ja , ni läste rätt, vaddå??? Är det inte förbi än? Jag trodde jag skulle bli galen.


Nu skall jag ta mej en kopp kaffe och sedan laga mej färdig för träff med flickorna,
Ha det så bra,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!