21 januari 2011

I natt har lillebror sovit gott, trots sitt sjuka öra. Tänk vad antibiotika ibland hjälper fort. Två
gånger tog vi medicinen och värken var nästan borta... Underbart!
Nu är det jag som nyser stup i kvarten. Hoppas jag int blir sjuk. Är just på väg och fixa naglarna. Undrar hur jag skall kunna sitta där utan att nysa och snora....


Senare idag kommer storasyster hem från skolan. Nästa vecka blir det dejour så hon stannar där i två veckor. Så det gäller att ta allt ut av denna helg. Hoppas ni alla mår fint och njuter av att det äntligen är fredag. Ikväll skall jag försöka komma ihåg att se på Solsidan, som alla så pratar om. Glömde totalt bort det första avsnittet.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!