3 januari 2011

Snart är det slut med julbilderna....

...fast några är ännu ovisade. Tex några av julkapparna som jag tänkte visa er.
Fast rätt så trött på julen är jag för tillfället. Blev så glad när det damp ner i postlådan Jotex vårkatalog. Inte för att jag är någon vår-vän. Jag hatar våren ....


och det bara för att jag varit dagistant i gudarna -vet-hur-många-år... År med vårar av slask, regn, våt sand, regnkläder och snoriga barn.... Alla dessa år har gjort att jag HATAR våren. Men det finns ju en positiv sak med våren...Det är det att man kan börja förbereda s o m m a r e n...


Det gjorde jag idag lite grann. Bokade vår Ålandsresa för sommaren. Och det kändes så bra så.
Ännu lite om Jotex katalogen. Där fanns ju en massa godbitar som jag tror att skall få flytta hem till oss. En jättesöt gardin och små söta lampskärmar och fina stolsdynor.
Skall ännu vänta ett tag med den beställningen. Våren är ju en förnyelsefest...


Nu blir det lite teve och en cappuccino och sen en varm dusch!

Lotta

1 kommentar:

  1. Jag tyckte att Ellos och HM hade massor med fint till vår och sommar - både kläder och inredning. Kunde göra en lååång önskelista från Ellos ;)

    Här gäller det nu bara att fortsätta dagen som vanligt... du vet vad jag menar. Tungt för tillfället men det brukar lätta efter ett tag... när man åter fått upp ögonen för hur mycket man har att vara glad över ändå.

    Må så gott!
    (PS våren är inte min favvo heller)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!