24 januari 2011

Måndag! Efter ett skönt veckoslut med mycket program men även med mycket tid för familjen, är det åter dags att inleda en ny vecka. Igår startade Max sin konfirmationstid och han blir konfirmerad i slutet av maj. Vi deltog i gudstjänsten igår och i vår församling var det i år 6 ungdomar som skall bli konfirmerade.


Jenny åkte tillbaka till skolan. Denna vecka har hon dejourering och det betyder att hon stannar där även över nästa helg så det blir hela två veckor tills vi ses igen. Men ni kan förtå att telefonräkningarna stiger under dessa veckor.. ;)


Dagens bilder kommer från vårat kök! Älskar att ha vackra korgar framme och stå . Likaså tycker jag om att ha gamla grejjer uppe på gardinstången... Har på sistone märkt att jag börjat plocka bort saker som står framme för att få det luftigare, så vi får väl se om dessa även försvinner under vårens lopp. Nu skall jag kika runt hos er andra. Sen blir det jobb 10 -17.30 och efter det kaffe med goda vänner.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!