15 januari 2011

Idag har det blivit slöat en hel del. Åkte med Jenny till stallet och sen blev det kaffe med grannen. Tycker att det är jättetrevligt med våra stunder tillsammans. Skönt att bara sitta och prata om allt tänkbart mellan himmel och jord. Idag blev det te och parfait som smakade supergott. Är annors en stor kaffedrickare och kaffet här nedan fick jag i julklapp.



Julkaffe "Mumma". Underbart god smak. Juligt och samtidigt kryddigt. Gott. Vi skaffade ju till jul en Dolce Gusto cappuccino-kokare eftersom vi bägge två, mannen och jag, älskar cappuccino. Det är en kapsel-variant och den första satsen på 16 kapslar är ren slut.... ;(


Nu ropar den varma bastun på mej så jag måste snabbt sluta.
Trevlig kväll skall ni ha!

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!