14 oktober 2011

Lördagsbilder på fredagen

Alla bilder är tagna på stallet där dottern tillbringar lördagarna.

Njuter av ledig fredag. Barnen har höstlov (pojkarna alltså) och vi har alla sovit längre än normalt. Tänk vad skönt det är att njuta av morgonen utan nån stress. Själv har jag ju alltid program på lördagsmorgonen då jag åker med dottern till stallet kl 9.00, så lördagen är inte en sovmorgon för min del. Men snart skall hon väl kunna köra sig själv dit...

Ett underbart vackert ställe...

Blev just uppringd av bästa vännen som undrade om jag kommer till Ikea på kaffe (jo jo så kan man göra ifall man bara bor ett stenkast från varuhuset...) . Kaffe låter bra , men visst vet ni att det ofta blir nåt lite mer än kaffe ;). Lite kronljus behöver jag faktiskt...

... där även mamma trivs som fisken i vattnet...

Ikväll kommer dottern hem och vi skall fira lite . Hon fyllde ju hela 19 år igår!
Önskar er alla en underbar fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!