27 oktober 2011

Jul hos Hobby Hall...


Kikade in hos Hobby Hall och i år blev jag riktigt nöjd med julens utbud. Där fanns massor med fint som jag kunde tänka mej klicka hem... Vad tycker ni?




Såg du något som du gillade?
Idag kommer dottern hem från "skolan -långt-bort" och mormor kommer efter en två veckors resa hem från "landet-långt-bort" (=Kanarieöarna/Puerto Rico), så det blir en tripp till busshållplatsen vid "det stora blå-gula varuhuset" och en nattlig tur till fältet " på andra sidan ring III-an"...

Hobbarissa oli tänä vuonna oikein paljonkin kivaa kotiinklikattavaksi...
Enemmän kun moneen vuoteen. Löysitkö sinä jotakin mistä pidit?
Tänään tytär palaa koulusta kotiin ja mummi tulee lomareissulta kotiin, joten hakureissuja on koko loppuillan....

4 kommentarer:

  1. Gillar din nya header och bloggens nya utseende i allmänhet :) Mina julfärger är dock fortfarande de av JDL inspirerade naturfärgerna, fastän jag ser att rött har kommit tillbaka.
    Ha en fin torsdagskväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. oj, gär har det hänt grejer på din sida!

    Jag längtar efter ett IKEAbesök men det gör inte min plånbok...

    SvaraRadera
  3. Fina saker! Men har tänkt hålla igen lite med att köpa nya julgrejer iår.. Har så mycket från förr och vi kommer inte att fira jul hemma i år heller.. Men nog ska ju hemmet julpyntas ändå, och i år blir det nog mera rött än vanligt. Och så vitt, linne och brunt såklart..

    SvaraRadera
  4. visst fanns där en del trevliga detaljer, men i år ska jag faktiskt göra mitt yttersta för att inte handla så mycket nytt. jag ska göra mitt yttersta, jag ska göra mitt yttersta, jag ska göra mitt yttersta... ;)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!