3 oktober 2011

Loppisfynd ???

På lördagen var jag och dottern på loppis och jag hittade denna ställning med glas för 1 e.
Glasen är 6 stycken och supersöta men detsamma kan man inte säga om ställningen. Vad är detta för ställning?

Glasen kunde vara snapsglas (nog med konstig form;)) men en ställning av plast???? Glasen kan jag använda som vaser för ensamma vackra blommor ifall det inte blir till snapen... Men ställningen passar inte liksom in i bilden. GRÖN PLAST???? Dessutom är det väldigt svårt att få glasen in i hålen tillbaka. Har ni sett nåt sånt tidigare? Ställningen har ett hål i mitten så man kunde ställa den på en flaska. Men igen...inte med DEN ställningen...


Löysin tämän muovisen telineen missä reikä keskellä ja paikka kuudelle lasille kun kävin lauantaina kirppisellä tyttäreni kanssa. Mikähän tämän tarkoitus on? Lasit voisin käyttää snapsilasina tai yksinäiselle kauniille kukalle mutta... tai teline ei oikein riffaa....


Onko tullut vastaan samanlainen? Telineen voisi laittaa pullon kaulaan, mutta...ei TOI teline......


1 kommentar:

  1. Det ser ju verkligen knäppt ut. Jag har inte sett något sådant förut. Ska bli spännande att se om någon vet något om det.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!