17 oktober 2011

Ny vecka

God morgon på er alla!
Kikar in såhär på morgonen för att önska er alla en fin start på veckan. Idag känns det som om jag bara ville bli hemma. Har sovit uselt och mina ögon är såå trötta.. Hoppas att min vecka oxå blir fin trots denna dåliga start. Glöm inte att delta i utlottningen av iPhone skalen. Om ni inte själv äger en iPhone blir det en fin julklapp... Klicka här så kommer du till utlottningen.

Denna söta flaska är från loppis och det gröna kommer direkt från skogen
Försök ignorera det immiga och smutsiga badrumsfönstret ;)


Olen täällä toivottamassa kaikille hyvää alkanutta viikkoa. Tänään tosiaan tekisi mielä jäädä kotiin sillä olen nukkunut tosi huonosti ja silmät ovat niin väsyneitä vielä. Toivottavasti omasta viikostani tule hyvä vaikka alkaa näin huonosti. Muistakaa olla mukana arvonnassani missä voit voittaa itsellesi uudet kuoret iPhone-puhelimeesi tai voit vaikka antaa joululahjaksi. Klikkaamalla tästä pääset suoraan arvontaan.

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Hur går det för dig med letandet och klurandet? =)

    Mvh Karoleen
    http://karoleen.se

    SvaraRadera
  2. Härlig bild!
    Jo måndagsmorngar är ingen höjdare, men sen brukar det bli bättre ;).

    Hoppas du får en fin vecka!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!