28 oktober 2011

Takförvaring

Godmorgon!
Då vi inte på ett tag haft någon taklampa ovanför köksbordet och däremot en längre tid redan önskat jag haft en takkroks-ställning. bestämde jag mej för att fixa en själv. Hade en bordsställning som jag inte använt annat än till jul.


Den hängde jag ovanför bordet i taklampans krok och hängde där smått och gått som alltid behövs samt lite vita skålar som även är i användning allt som oftast. Ställningen har, som ni ser, även ljushållare, så till jul kan vi tex ha ljusen tända och kanske dekorera med lite granris..


Tror jag kanske i nåt skede kommer att ha alla våra muggar där hängande..
Njuter av ledig fredag, dottern vaknade just och sitter och njuter hon med av att det är så lugnt och tyst. Tror bestämt jag skall sätta en tvättmaskin på och under tiden åka till Fida -loppiset och kika om jag spanar in nåt.
Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. De där var ju en trevlig ide :)
    Jag ha haft dåligt med inspiration nu jag .De är helt dött på den fronten.Men de kommer nog,förr eller senare.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, som har accessoarer för dig och ditt hem.

    Vi har bland annat lägst webbpris i Sverige på Kew's omtyckta doftljus!

    Just nu pågår dessutom en tävling på vår Facebooksida: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

    Vänliga hälsningar,
    www.missalicia.se

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!