18 oktober 2011

Swappen "Vita gåvor" är igång igen...

Om ni undrar vad det är, kan ni kika in här.
Den här gången blir det i temat "Mjukt och skönt". För att min hemliga vän skall ha det lite lättare att klura ut vem jag är, vad jag gillar och vilka färger som känns mina, berättar jag nu i detta inlägg med ord och bilder om detta.





Detta är alltså JAG! Hoppas du ( who ever you are..) fick en aning om vad jag gillar. Genom att läsa min blogg får du säkert en uppfattning om min stil.

Olen mukana Vita Gåvor - swapissa. Jos mietit mitä ihmeessä se on, lue täältä lisää. Tällä kertaa aiheena on "Pehmeätä & Ihanaa". Jotta salaisella ystävällä olisi hiukan helpompaa
on meillä tapana kertoa hieman itsestämme ja mistä pidämme.. Sen teen nyt tässä kirjoituksessa kuvin ja sanoin.

Ha en fin tisdag!

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!