13 oktober 2011

Min förstfödde blir 19 år idag

Kolla på höstplanteringarna på trappan. De bara väntar på att bli planterade, problemet är att mina lobelior ännu är helt grymt fina. Kan bara inte riva bort dem och plantera höstens blommar dit.. Nu har det nog varit kalla nätter så snart är det väl dags..
Blev inspirerad av att göra en mossboll. Det blev en stor en som knappt hölls på pinnen , som den vägde... Men gillar den .

Fotat med webbkameran...ty kameran är i skolan...(tänk vi har en kamera som går i skola, *fniss*)

Idag är det 19 år sedan jag födde vårt första barn. Åkte iväg till sjukhuset i cykelbyxor och topp och när mannen kom på kvällen på besök igen , hade det snöat . Så hör ni, året 1992 hade vi snö denna dag. Tyvärr är hon inte hemma förrän i morgon så vi väntar med firandet till i morgon kväll. Visst blev hon per telefon uppsjungen tidigt i morse av en kraxig mamma...



...men i morgon får jag äntligen ge henne en stor födelsedagskram.
GRATTIS MIN SÖTA JENNY PÅ
19-ÅRSDAGEN.

2 kommentarer:

  1. Kappas, minunkin esikoiseni on täyttynyt tänä vuonna 19. Miten tuo aika kuluu niin sukkelaan? Etenkään, kun ei tunne itse vanhenneensa samassa tahdissa.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!