16 juli 2013

Mitt nya K

På söndagens loppis stod jag inte bara och sålde. 
Nej, då jag hade packat ihop mina prylar innan stängningsdags rusade jag ännu omkring som en vild höna för att få en glimt över vad mina skrotsamlargubbar hade att bjuda på. Som vanligt hade de mycket fint att bjuda på.. 


Fastnade bl a för detta fina och gamla K som passar fint då vårt efternamn börjar på den bokstaven.  Härligt sliten och shabby...



Där jag stod vid mitt försäljningsbord gick det två damer förbi mej och det sved i mitt hjärta... Orsaken var den att de bar på en underbart vacker oljekamin och en provdocka... nej nej. Jag som sökt så länge efter just dessa två.. Men jag försökte lura mig själv  trösta mig själv med att de säkert varit D-Y-R-A ..  ;))
Hur som helst så harmade det mig !


Vet att jag utlovade en utlottning igår. 
Tyvärr hann jag inte fotografera alla bilder så ni får vänta tills i kväll.

Ännu en härligt varm dag, så nu är det solen som kallar!
Ses i kväll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!