6 juli 2013

Vit som mjölk

Älskar vitt porslin. Dras till vitt porslin som om jag vore en magnet!  Vitt i alla nyanser, oberoende av kvaliteten eller om det är nytt eller gammalt porslin! Finast är nog gammalt och slitet  och det finns det mycket av i mina skåp.


Önskar jag hade utrymme för öppna hyllor där jag kunde ha alla mina vita kärl framme och stå, de är så vackra att titta på och jag gillar dem verkligen. Då jag traskar omkring på loppisar kan jag inte låta bli att peta på vackra kärl, fat, spilkum, filskålar ja - you name it! 



Ha en fin lördag!


" Man får ta folk som de är
och inte som man vill att de skall vara "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!