20 maj 2009

Golf i stället för innebandy

Igår for hela innebandylaget till Masters Golf för att slå en piku liten boll i stället för den stora med hål i !
Först var det träning, sedan en liten lekfull puttningstävling.
På bilden är Max tredje framifrån i grå-svart träningsdräkt och lippis=keps

Nu gäller det att ha tungan rätt i mun... Max med grön college...

Har faktiskt aldrig själv spelat riktig golf. Minigolf nog , men inte på riktigt. Skulle verkligen vara kul att testa det. Kanske på Åland för där finns det ju suveräna golfmarker... och det har vi inte någonsin gjort där ännu ;)


Idag var jag och Emil på kaffe hos en av mina väninnor. Vi är tre mammor som brukar träffas med jämna ( hihihihi !) mellanrum. Nu hade det blivit en lite längre paus. Men trevligt är det alltid att träffas. Nästa gång kommer de till oss. Det kom fram att deras äldsta dotter har en egen blogg. Jätteskoj. Det är så annorlunda att skriva på datorn än att skriva i dagbok. Kanske det att man kan lägga in foton , gör det mera personligt. Hoppas att hon oxå så småningom får lika mycket "bloggkompisar" som jag nu har. De har en söt liten tax som är såååå vild, suck! Emil visste inte riktigt var han skulle placera sina ben så att den inte skulle slippa till honom..
I morgon är det ledigt och det skall bli skönt. Hoppas att det är fint väder så kan man extra mycket njuta...i solen....
Kanske blir det lite nya blommor och städat i hemmet....
Kram på er alla,



2 kommentarer:

  1. Vad skojigt det ser ut!
    Och försenade grattisar på namnsdagen du också! (jag är inte så snabb alltid..)

    Ha en skön helgdag!

    kram, Lotta

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med och tävlar hos mig och tack för de fina orden!:-) Kram Sofia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!