17 september 2009

Robotar på L&B

Hej!
Igår var jag på höstens första Lingon&Blåbär-party. Alltid lika kul. Har själv , i flera års tid varit L&B återförsäljare och fortfarande är det så roligt att se de nya kollektionerna.
I år hade det hänt massor inför hösten. Många nya färger hade kommit med och flera av plaggen var inte ett dyft L&B-aktiga. På gott och på ont! ;)
Bilden av kalsongerna är lånad från http://www.lingonblabar.com . Klicka på adressen så kommer du direkt dit.


På något sätt tycker jag, efter att ha hängt med i svängarna flera år, att L&B har sin speciella stil, kläderna har varit tidlösa och stilrena. Nu hade det kommit mycket speciella mönster som inte kommer att tilltala de gamla L&B kunderna.. blandade färger, mönster, figurer och dyligt.
Vill jag köpa sådant finns det att få i vilken affär som helst. Det är kläder som är tidlösa, som är svåra att få tag i. Kläder som inte har stora blixtar, robotar, dödsskallar mm på sej. L&B är ju känt för att de (eftersom de är av så bra kvalitet-håller sin färg och form "forever ;)) kan användas flera år senare av småsyskon som ärver dem... Men gudarna vet om småsyskonen efter 5 år vill ha kläder med robotar på sej. De kanske är HELT UTE då...
Nå, hur som helst! Emil var med och han ville gärna ha dessa robotkalsonger. Fin färg, tyckte jag och dessutom behövde han lite nya kalsingar - så dem beställde jag åt honom. Inget annat var riktigt i min smak..
I morgon är det fredag och det betyder för min del ledig dag. Inte riktigt den här fredagen eftersom Emil och jag skall vara med om något ganska spännande. Han skall nämligen pga sina specialsvårigheter på sömn-EEG! Vad det är får ni höra mera om i morgon. Kan berätta så mycket att vi ikväll skall vara länge uppe.... i morgon firar även herr och fru Ingeborg 16 års bröllopsdag......

Kram på er alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!