1 september 2009

From Åland with love....

Hej !
Jag bara MÅSTE visa en sak som jag är så glad över....
På sommaren då vi var på Åland såg jag denna superfina dyna i en liten affär. Stod länge och väl och kände på den...vände och vred....

... men eftersom familjen inte orkade med mitt velande fram och tillbaka så drog de iväg med mej....
...och jag fick alltså INTE dynan med hem !
Men efter att ha varit hemma i två veckor och inte kunnat glömma dynan, bestämde jag mej en vacker dag, då jag satt på jobbet och hade det väldigt tyst, att jag skulle försöka hitta denna affär i Mariehamn som jag sett dynan hos. Kom förstås inte ihåg namnet på butiken och det gjorde ju saken ännu krångligare...

Men efter mycket om och men hittade jag den ( tack Gode Gud för internet !! ) och tog luren i min hand och ringde upp .
Tanten var väldigt tjänstvillig och lovade skicka dynan till mej efter att hon kollat postkostnader o dyl.
Sagt och gjort - idag kom dynan!
Jag är sååå lycklig att jag har den, att ni inte vet heller.... fast det kostade lite extra men det är det verkligen värt.!


I LOVE .... I LOVE ..... I LOVE..... I LOVE ..... I LOVE ..... I LOVE ..... I LOVE.....
Puss & kram

9 kommentarer:

  1. Den var fin!!! Så det var absolut värt all den mödan du lade ner på att få tag i dynan!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygg kudde! Förstår att du är glad nu :) Jovisst, materiella saker... men ändå, hiihi!

    Visst passar det in i din marina stil också med svart-vitt och beige/rotting. Titta bara på bilder från Riviera Maison (tex Loviisan Aitta) dom är ju sååååååååå fiiiiiina att jag blir helt knäckt!!

    SvaraRadera
  3. Nu kom jag på att jag har med två likadana kuddar med frågan är vart??
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Den var ju jätte fin! Förstår att du e glad!
    Vi har inte ännu kommit så långt med Max eksem att vi börjat utreda om han är allergisk.. Men om inte eksemen försvinner snart med alla salvor så är det väl nästa steg..

    kram, Lotta

    SvaraRadera
  5. Det är roligt när man hittar något som man verkligen vill ha.:-) Kram

    SvaraRadera
  6. Hej
    Den är superfin. Jag har liknande i min sons rum från GANT. Ska visa hans rum någon dag.
    Tack för att du är med i min tävling.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Hej

    åh så fin kudde:) förstår att du la ner all tid på att få den
    Ha en fin helg
    Kramis sari

    SvaraRadera
  8. Fin dyna! Ja, ibland ångrar man att man håller på att vela, tur att du hittade butiken!
    Må gott!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!