2 november 2009

Hemma med sjukt barn

Hejsan på er!
Är idag hemma med en hes och hostig Emil. Är själv krasslig och har varit det hela helgen... Ville bara kika in samtidigt som jag läste lite vad ni andra gjort under helgen.... hann inte kommentera inne hos er men måste medge att jag är avundsjuk på Sabina som skall gå på Eros konsert. Han är min stora favorit sedan jag för 1000 år sen var i Italien . Har sett några videokonserter och kan bara berätta att han är super show-man. ... mera kommentarer senare... Idag får ni veta vem som vann de röda julhandukarna i min utlottning.

PS! Bilden kommer från Onnipuoti. Skall till jul laga ge-bort-senap och har själv virkat dessa burkhattar. Mina är röda och de skall sitta på mina senapsburkar...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!