28 april 2012

Aah vilken dag

Oj vilken underbart solig dag det har varit i dag! 
Åkte med dottern till stallet, satt där och solade mej i 1½ timme i strålande sol. Fotograferade henne (hela 97 st bilder varav endast en dög åt  den kräsna ryttaren ..) då hon red och  satt och pratade med en mamma om våra döttrars hästintresse (bägge råkar gå i samma skola, dock på olika linjer..). Sedan åkte vi till Horze för att hämta ett par beställda ridbyxor som äntligen hade kommit.


Den fina blomman hämtade min snälla granne till mej - älskar den! Tack M

Resten av dagen spenderade vi genom att bara njuta. 
Satt idag första gången ute på trappan och drack eftermiddagskaffe i solskenet. 
Det är sommar det!  


3 kommentarer:

  1. Kjempenydelig med den flotte fargen på Stemorsblomstene til sink bøtten!

    SvaraRadera
  2. Så vackert med violerna i det gamla ämbaret. Jag köpte också mera violer igår, men har inte planterat dem ännu.
    Ha en fin söndag!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Du har nog så gulliga grannar.. Blomman är ju så vacker.. Ja nog känns det somom sommaren skulle vara på kommande...
    Skön söndagskväll!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!