26 april 2012

Fredagslängtan

Åh vad skönt med t o r s d a g - det betyder ju i mitt fall att det i morgon är ledig fredag !  ;) 
Idag vaknade jag med fruktansvärd snuva . Hur kan man känna sej sååå sjuk med snuva? Trodde inte jag skulle orka vara på jobbet hela dagen eftersom jag kände mej så eländig. 


Har inte gjort upp några planer inför morgondagen. 
Tror jag bara skall ta det lungt här hemma, kanske städa lite och fixa lite fint inför helgen. Ifall jag orkar åker jag på målfärgsuppköp, har några saker som borde bli vita, bl a den stora golvljustaken som jag fyndade på helgens loppis, vitrinskåpet, trappan samt några bord (det var mer än jag trodde...)

Min ljusbricka har flyttat plats men hänger ännu med. 
Nu tänker jag ta en skön varm dusch, sen krypa ner i soffan med en kopp te, lite choklad och senaste numret av Tove!

2 kommentarer:

  1. Brickan passar fint på byrån :)
    Hoppas du får en trevlig ledig dag!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Krya på dej ! Det hör väl till att man skall ha en släng av flunsa på våren...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!