27 juni 2013

Att "bada i bär".... - Dermosil

Idag hade den nya Dermotidningen kommit! 
Alltid lika härligt att sitta och bläddra i den. Är en riktig storkonsument av dessa produkter. Brukar gör egna storbeställningar själv samt beställa via nån vän så ofta det går. Alltid behöver jag fylla på mina skåp. Den nya sommartidningen "Bada i bär" är en riktig guldgruva...


Nyheterfanns det igen gott om. Gillade speciellt tanken på att "skaka fram en somrig ansiktsmask". Den gör man själv genom att blanda vatten med ett fint mjöl. Det finns jordgubbe och citron att välja mellan. Måste testa den!


Sen svartvinbärs produkter. Finns det en härligare doft än svartvinbär? Gillar inte alls att äta dem men som doft är den underbart fräsch. Vad sägs om vinbärsduschgel? I samma serie kan man beställa hand & bodylotion eller handtvål. Me like!



Som ni kanske minns har jag någon slags mani när det gäller tvålar. Här finns sommartvålar som är härligt gul som solen , doft av  grape, citron och jasmin.  Några sommartvålar skall definitivt få flytta hem till oss till sommaren.


Något som jag verkligen gillar är Dermos nagellack. De är i så fina, tjocka och täckande färger. Penslarna är tjocka och det går superfint att lacka med dem. Nyhet är "Silverrose" som är silverskiftande i en rosa nyans. Dessutom hittade jag en  nagellackskorrigeringspenna som vore bra att ha ibland då man är lite darrig på handen..;).


Nu skall jag testa två av proverna som följde med tidningen. Kika in hos Dermosil ifall du inte ännu bekantat dig med dessa produkter.
 Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!