17 juni 2013

the gästtoalett

Måndag igen. 
Börjar eftermiddagen med att städa i gästtoaletten i nedre våningen. Där lämnas det tomma toalettpappersrullar, tidningar på golvet och diverse småsaker. Dessutom brukar det vara en mängd långa hårstrån i lavoaren och hårsnoddar och borstar på kanten.


En gästtoalett borde väl hållas snygg som sjutton och den borde, som namnet säger, vara endast för gäster. Hos oss är det tyvärr så att familjen använder den flitigt och stökar till den desto mer. Suck säger jag!
Nu skall jag fokusera på lite köttbullar..


Ses igen !

3 kommentarer:

  1. Fina bilder på en alldeles förtjusande toa...där skulle jag med nöje suttit länge..:))..och ett litet grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig gäst toa!
    Det där känns igen ;)

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!