23 juni 2013

En dag på stranden

Idag njöt vi av solsken och åkte till stranden en stund. Det visade sig att det blåste ganska friskt där ute och gjorde att det kändes lite kallare när solen skymdes av ett moln. Vi kollade på surfarna som riggade sina bräden och åkte ut på böljan den blå.



Ännu borde jag orka en vecka jobb till, sedan får även jag njuta av sommarsemester. Mannen bli ledig först lite senare och då åker vi bums till Åland - dit vi längtar! Men före det hoppas jag att jag och barnen hittar på en massa roliga dagsutflykter och att det blir många lata dagar på stranden med sol och simmande!



För att se flera söndagsbilder kan du kika in hos Fabriken


Utlottningen på bloggen är ännu i full gång och har du inte ännu deltagit skall du göra det bums- endast då har du chans att vinna ett presentkort från den härliga webbshopen Villa31. Klicka på tävlingslogon uppe till höger så kommer du direkt till tävlingen.

Njut av solen denna söndag!


4 kommentarer:

  1. Sååå gott med stundande semester! Det är vi alla värda :-) Härliga strandbilder!

    SvaraRadera
  2. Det är härligt med dessa strand dagar. Nu är det bara att passa på och njuta.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Det bästa är nog att ha allt framför sig. Vilken strand.

    SvaraRadera
  4. Härliga sommarbilder du bjuder på:)

    Om du gillar blå inredning kan du kolla in min nya post:)

    Ha en skön dag

    LOVE Maria från inredningsvis

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!