24 september 2013

Bästa kund...!

På sensommaren köpte mannen åt mig en DYMO som jag såå länge sökt. 
En alldeles gammal vanlig, ni vet! Hade på bloggen skrivit att jag fått en och efter ett tag kom det ett mail från Dymo Support . De tackade mig för att jag använder deras produkter och frågade ifall jag ville ha en extra rulle med band? Visst ville jag det! Fick en svart rulle och var nöjd- för band går det ju mycket av...
I går hade jag fått ett brev i postlådan. När jag öppnade det hittade jag ett färggrannt kort i det - från Dymo Support!




I kuvertet låg ett handskrivet kort, skrivet i Sofia, Bulgarien, där de tackar mig än en gång att jag använder dessa produkter.  I kuvertet låg även en liten gåva, Eau de Parfum with rose oil... Rosenolja är ju en produkt som Bulgarien är stolta över. Har själv varit i Bulgarien och minns att jag hämtade som souvenirer till släkt och vänner just dessa produkter.


Så säga vad man säga vill - Dymo tar hand om sina kunder. 
Är de månne endast de som köpt gammalmodig Dymo-maskin som blir behandlade såhär? 
Visst , om inte vi köper de gamla banden så "dör de säkert ut".


Tusen tack Dymo Supporten , ifall du/ni läser detta. 
Blev mycket glad!


1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!