28 september 2013

Drömmar

Idag skall jag åka för att skaffa lite målfärg. Det finns många saker som väntar på ett lager färg. Det behövs lite vitfärg på burk samt svart färg i sprayflaska. Jag vet precis vart jag skall styra min bil...där finns nämligen färgen jag behöver samt ett l o p p i s  helt brevid. Tror minsann jag skall locka dottern med. 



Är för övrigt på jakt efter en golvljustake i trä till denna samling på bilden här ovan. En som är lägre än dessa så att jag får min trio. Annat som finns på önskelistan är just nu är en gammal fin  provdocka, fler glaskupor samt ett fint gammalt skåp för våra textilier (typ linneskåp )


Sedan har jag en dröm om en kamin, men den drömmen är det ingen som hejar på i denna familj. Har dock en annan plan, ett litet DIY-projekt...

Ni har väl sett på Fisve-bloggen (klick) om den kommande bloggträffen den 9.11 i Helsingfors.
Anmäl er, vet jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!