16 september 2013

Rosor äro röda..


Äntligen fick jag mina rosor placerade därjag ville ha dem. Ännu behövs det lite rosor till men det fixar sig säkert snart. Ett av mina fönster har länge haft samma juldekoration dvs en slinga med ljung har hängt där, mycket vacker dock, sedan något år tillbaka.


 Men nu blir det till att satsa på r o s o r en tid framåt så att jag får en riktigt maffig rosdekoration på karmen. Skulle helst ha bara av de vita rosorna som ligger högst upp. De har fått en vacker rosa nyans då de torkat.



Får hoppas att det överraskas med rosor under årets alla födelsedagar... :)

Ps! Ideén snor jag lite grann av Tant vit & beige som jag minns att har något liknande i sitt vackra hem...


2 kommentarer:

  1. Så fint det blev!
    Hoppas du får många rosor framöver så du kan fylla på ;)

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Jo men mina rosor är av någonslags papper... men helt ok på håll ;)
    Jag en pytteliten ljusslinga som går mellan blommorna men för att få slinagan att lysa så borde man krypa under ett bord...så gissa två ggr hur ofta den lyser.
    Hoppas herrn i huset kommer hem till helgen med en stor bukett rosor :)

    Sköt om dej
    Monica

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!