18 september 2013

Samlade rullar

Köpte denna stora fina zinkkanna på Åland för ett år sedan och i den trivs mina samlade rullar. Det är paketpapper, gamla kartor, tapetrullar, smörpapper och diverse annat som jag gillar utseéndet av. 


Kannan är just rätt storlek för att gömma vårt modem som hänger på väggen i hallen. Ful manick som har blinkande blåa ljus. Kannans handtag gick tyvärr sönder under hemresan men det låter jag mig inte störas av. Kannan är gammal och har ett bomärke stämplat på ena sidan. Försökte luska ut från vilken gård kannan kom med hjälp av en bomärkesbok, tyvärr utan resultat.



Nu väntar sonen på läxhjälp så jag skall inte låta honom vänta mer...
.. ses i morgon igen !

2 kommentarer:

  1. Vad fin kanna och pappren är jätte vackra!
    Ha en skön onsdagkväll.
    Sabi

    SvaraRadera
  2. Charmig kanna! Snyggt med rullarna i den :)
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!