28 september 2013

Party Lite

På torsdagen ordnade jag PartyLite -party igen. 
Sussi, min långvariga PL konsulent, hade med sig ett stort antal nya produkter och dofter. Det var mycket svart, vitt och silver i år och själv gillade jag det söta hjärtat  som lyste väldigt vackert samt alla de nya härliga dofterna. Bland dofterna gillar jag verkligen mycket jordgubb-rabarber som är en mångårig självklar etta och bland de nya blev det förförande kiwi samt marshmellows som jag beställde.


Det är roligt att se att även PartyLite följer trender. 
I broschyren fanns det nämligen både en uggla och "stickade "! ljushållare (dem ser ni ovan).

Tusen tack för alla trevliga kommentarer samt e-mail som kommit angående förra inlägget. Jättekul att ni gillade vad ni såg. Själv är man alltid lite kritisk då man ser bilder från sitt eget hem..Mycket har även förändrats - både hemmet och bloggerskan ser annorlunda ut nuförtiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!