23 september 2013

Pojkrum nro 2

För en vecka sedan fick ni kika in i två av barnens rum. Nu är det dags för det sista- rummet där den musik-och datorintresserade 17-åringen håller till. Hans rum är en hel studio med diverse mikrofoner, gitarr och datorfinesser. Här hålls det städigt som synden då han sgs bara sitter framför sin dator och gör musik då han är hemma.


Färger som svart och vitt är återkommande även i detta pojkrum. Enkelt att byta ut lite grejjer då och då när färgerna är lite desamma i alla rum. Lite "stars and stripes"-anda är något jag önskar i detta rum men det är inte lätt att hitta kul grejjer. En dyna har jag och nu jagas en sliten flagga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!